Na vrh

NAČELNIK SMAJIĆ PRISUSTVOVAO POTPISIVANJU UGOVORA ZA IZVOĐENJE RADOVA NA PRVOJ TRANSVERZALI

Ugovor za izvođenje radova na realizaciji prve faze izgradnje Prve transverzale, dionica II: Bare-Tunel Kobilja Glava-Donji Hotonj, poddionica: Rondo Bare-Tunel Kobilja Glava potpisan je danas između Ministarstva saobraćaja KS-Direkcije za ceste, kao investitora, i firme izvođača radova Hering d.d. Široki Brijeg.

Ugovor su potpisali ovlašteni predstavnik Direkcije za puteve KS Selmir Kovač i direktor firme izvođača radova Ladislav Bevanda u prisustvu premijera KS Adema Zolja, ministra saobraćaja Muje Fiše, direktora Zavoda za izgradnju Mirze Hulusića i načelnika Općine Vogošća Edina Smajića.

Sredstva za izvođenje radova na navedenoj dionici, vrijednosti 12.708.028 KM osigurana su iz Budžeta KS, a realizuju se putem resonog ministarsva i Direkcije za puteve.

“Jedan od osnovnih zadataka koji sam dobio kada sam preuzeo premijersku funkciju bila je izgradnja tunela Prenj. Ja sam na samom startu rekao da ako slučajno ne započnemo radove na ovom tunelu, da ćemo sigurno raditi na izgradnji tunela na Kobiljoj Glavi čime ćemo pokrenuti radove na Prvoj transverzali. O njoj se decenijama govori i konačno smo dočekali trenutak početka njene izgradnje. Mašine su već na terenu na Šipu i očekujemo početak radova iduće sedmice, a glavni finansijer radova za narednu godinu bit će kredit EBRD-a”, rekao je premijer Zolj.

Naveo je da je to jedna moderna saobraćajnica koja ima elemente brze ceste do Hotonja, te da će u realizaciji izgradnje jednog dijela dionice ove saobraćajnice učestvovati i Ceste Federacije.

“Izrazito mi je drago što ovaj projekt počinje. Iza njega stoje institucije Zavod za izgradnju, Direkcija za puteve, Ministarstvo saobraćaja, Pravobranilaštvo, Općine Vogošća i Centar, Općinski sud. Dobijena je konačno građevinska dozvola i kreće se u realizaciju”, dodao je premijer Zolj.

Ministar  Fišo također je izrazio zadovoljstvo zbog pokretanja priče o Prvoj transverzali s mrtve tačke.
“Ovo je bitan projekt koji je Ministarstvo saobraćaja KS skupa s Vladom KS usvojilo, budžetiralo i obezbijedilo sredstva za narednu godinu. Važno je istaći da ovaj projekt nije bitan samo za Sarajevo, bitan je i za Zeničko-dobojski kanton, Tuzlanski kanton iz razloga što veliki broj vozila dolazi u Sarajevo upravo iz tih kantona. Radovi počinju naredne sedmice i očekujemo pripreme za izgradnju tunela u vogošćanskom naselju Hotonj čija će izgradnja koštati oko 38 miliona eura. Posebno se zahvaljujem Zavodu za izgradnju KS i načelnicima općina Centar i Vogošća koji su konstantno radili na ovom projektu”, istakao je ministar Fišo.

Načelnik Smajić je naglasio da Vogošćani dugi niz godina čekaju na početak izgradnje kvalitetne primarne saobraćajnice.

“Ja sam gotovo osam godina načelnik Općine Vogošća i do ovog trenutka sam održao više od stotinu sastanaka s građanima tokom kojih sam upravo sa svojim sugrađanima razgovarao o Prvoj transverzali. Ovaj projekt donosi kako saobraćajne tako i razvojne dobrobiti stanovnicima Vogošće. Svakako da će biti manje saobraćajne gužve i da će protok vozila biti dosta olakšan, ali je izgradnja Prve transverzale također i generator rapidnog razvoja Vogošće u svakom smislu. Također, Prva transverzala će značiti i ogromno povećanje broja stanovnika u općini kojom rukovodim”, naveo je načelnik Smajić.

Direktor  Hulusić je kazao da je ovo jedan od najvećih i najvažnijih projekata za razvoj grada.

“Brojne su beneficije koje će trensverzala donijeti, vidjet ćemo ubrzan razvoj ovog dijela Sarajeva. Vrijednost zemljišta na realaciji Hotonj-Vogošća će rasti, a Vogošćani će zasigurno imati višestruku korist od toga. Ovo je dakle razvojni projekt, a ne samo saobraćajni  kojim će se rješavati problem rastrećenja saobraćajnih gužvi. Grad nakon realizacije ovog projketa sigurno neće biti isti”, kazao je direktor Hulusić.

Direktor Bevanda je kazao da bi radovi trebali biti okončani u nrednih 18 mjeseci.

Nakon potpisivanja ugovora, ministar Fišo je zajedno sa predstavnicima izvođača radova i Zavoda za izgradnju KS obišao lokalitet na Šipu gdje će radovi početi naredne sedmice.

Realizacija projekta Prve transverzale predviđena je u tri dionice: I dionica Kranjčevićeva – Bare, II dionica Bare – tunel Kobilja Glava – Hotonj i III dionica Hotonj – Jošanica.

Copyright @ 2015 by INAF | Sva prava zadržana