Stručna Služba za poslove kabineta Općinskog načelnika

RUKOVODILAC SLUŽBE

Vrši sljedeće poslove i zadatke:

– izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata;

– prati stanje u oblasti za koju je organizovana, poduzima mjere za koje je ovlaštena i predlaže odgovarajuće mjere nadležnim organima;

– analizira, inicira i priprema prijedloge propisa iz svoje nadležnosti;

– organizuje i vrši sve stručne i administrativno tehničke poslove za potrebe rada Općinskog načelnika i sekretara općinskog organa uprave;

– priprema sjednice Kolegija Općinskog načelnika, vodi zapisnik i obezbjeđuje realizaciju zadataka utvrđenih na Kolegiju;

– ostvaruje saradnju sa pomoćnicima Općinskog načelnika u cilju blagovremene izrade općih i pojedinačnih akata;

– vodi evidenciju i čuva originale propisa i općih akata koje donosi Općinski načelnik i stara se o njihovom blagovremenom objavljivanju u službenom glasilu;

– prati i obezbjeđuje realizaciju odluka i zaključaka Općinskog vijeća koji se odnose na Općinskog načelnika;

– ostvaruje saradnju sa pomoćnicima Općinskog načelnika koji rukovode službama za upravu i stručnim službama da blagovremeno izrađuju propise i druge opće akte o pitanjima iz nadležnosti službi i utvrđuje konačne tekstove tih propisa i općih akata koje donose Općinski načelnik ili Općinsko vijeće;

– inicira i učestvuje u izradi planova, programa i projekata iz djelokruga rada Općine;

– ostvaruje stalnu saradnju sa Službom za poslove Općinskog vijeća u svim pitanjima koja se odnose na obaveze Općinskog načelnika prema Općinskom vijeću i preduzima mjere za blagovremeno izvršenje;

– organizuje prijem stranih i domaćih vladinih i nevladinih delegacija, privrednih subjekata, građana i drugih organizacija koje prima Općinski načelnik;

– vrši kabinetske protokolarne, operativno-tehničke i druge poslove za potrebe Općinskog načelnika;

– praćenje i izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti kadrovskih poslova i propisa i stručnih i naučnih dostignuća u oblasti upravljanja ljudskim resursima;

– učešće u pripremi politike i sistemskih rješenja u cilju unaprjeđenja stručnog osposobljavanja uposlenika Općine;

– pružanje podrške u izradi novih i učešće u reviziji postojećih politika, postupaka, smjernica i radnih uputa u odgovarajućem području ljudskih resursa i pridonošenje razvoju sistema za upravljanje ljudskim resursima;

– obezbjeđuje primjenu svih zakonskih odredaba iz oblasti revizije u Općini;

– obezbjeđuje zakonito i efikasno funkcionisanje općinske administracije u oblasti interne revizije;

– organizacija i koordiniranje aktivnosti interne revizije i nadziranje implementacije planiranih aktivnosti;

– osiguravanje kvaliteta aktivnosti interne revizije u skladu sa pravilima izdatim od Centralne harmonizacijske jedinice Federalnog ministarstva finansija (CHJ);

– poslovi evidentiranja svih aktivnosti interne revizije i čuvanje dokumentaciju vezanu za internu reviziju;

– vrši poslove preispitivanja sistema upravljanja kvalitetom da bi obezbijedilo stalnu pogodnost, adekvatnost, efektivnost i usaglašenost sistema sa strateškim usmjerenjem;

– na temelju izvještaja i planova/programa rada službi izrađuje sveobuhvatne izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga rada Općinskog načelnika i Službe za poslove Kabineta Općinskog načelnika;

– obavlja poslove informisanja javnosti na principima zakonitosti i transparentnosti;

– prati rad i prikuplja podatke o radu svih službi, Općinskog načelnika i Općinskog vijeća koji su potrebni za informisanje javnosti o njihovim aktivnostima i u saradnji sa rukovodiocima službi i Općinskim načelnikom informiše javnost;

– obavlja poslove prezentacije aktivnosti Općinskog načelnika i Općinskog vijeća, odnosno kontakte sa javnošću, u svrhu davanja jedinstvenih informacija o radu Općine;

– vrši obradu tekstova i tehničku pripremu za objavljivanje koje izdaje Općina;

– organizuje press konferencije i intervjue Općinskog načelnika, kao i njegovo gostovanje u medijima;

– priprema i organizuje emisije za medije sa temama iz Općine, te sačinjava i čuva elektronske zapise;

– na adekvatan način priprema i osigurava objavljivanje određenih informacija o radu organa, u cilju ostvarivanja odnosa s javnošću;

– informiše javnost o radu svih službi, osim kada za pojedinačno istupanje u javnosti načelnik iznimno ovlasti lice iz pojedine službe;

– priprema i organizira aktivnosti u oblasti saradnje sa medijima;

– učestvuje u procesu izrade strategije razvoja općine i definiranja strateških pravaca i prioriteta razvoja;

– vrši kontrolu dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda;

– stara se o provođenju općinske politike utvrđene Strategijom razvoja Općine;

– izrađuje izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga Službe.

UPOSLENICI

x

Comments are closed.

Close Search Window